Известие

Collapse
No announcement yet.

трака? вариатор??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • трака? вариатор??

    Колеги искам да ви попитам.Искам да си взема една 156-ца,но има лек шум в мотора.Един приятел каза,че е вариатор.Възможно ли е да е той или причината е друга.Дайте предположения.И някой може ли да ми каже с хидравлични повдигачи ли е или с пулове се регулират.

  • #2
    с повдигачи е, ама ако не са в ред, може да са направили някоя голяма поразия, както и да е от тях шума (тракане)
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      Ако трака като дизелче значи е вариатор. Без съмнение.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #4
        а ако трака по-зле от дизел е от повдигачите
        Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
        AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

        Comment


        • #5
          Какво ще рече като дизел и ако са повдигачи лошо ли е?И те цялите ли се сменят или само както ми каза един приятел се подменяли някакви пулове???

          Comment


          • #6
            Ми като я запалиш изтраква като дизелак в началото, и или тоя шум продължава, или намаля и спира.......
            Иначе не знам как се сменят, също ще ми е интересно да науча.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              ндаа
              фиат и пулове
              слон и балет
              хахаха
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                какъв фиат бре търтейчо?
                казвай му да ти сваля от цената и да я зимаш
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Pavlito
                  Какво ще рече като дизел и ако са повдигачи лошо ли е?И те цялите ли се сменят или само както ми каза един приятел се подменяли някакви пулове???
                  На по-старите двигатели /на Дедрата ни/ става с подмяна на пуловете, но доколкото разбрах на Алфата не става така. Трябва да се сменят повдигачите, а те не са евтини и са доста на брой
                  FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                  LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                  ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                  LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                  Comment


                  • #10
                    Ами като я запаля и не спре да трака?Дали е свършил на цяло вариатора или има друга причина.................?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mim
                      а ако трака по-зле от дизел е от повдигачите
                      На комшията 156 1.8 още на 100-тина км. след като я купи , паркира пред нас и трака като дизел. След 2 дни ремонт на лагери на колянов вал. Беше обикалял 1 час из Дупница да я пробва - нищо и ... после ремонт.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        Трудно е да се каже от какво може да е шума колата просто трябва да се чуе ако е вариатор се оправя лесно, но ако са лагери пак сависи кои лагери и дали валът става за шлайфане или не. шумът от повдигачите прилича по скоро на шум от механичен часовник (самоче много по силен) чува се едно цъкане (цъкане има и от дюзите на двигатела но те са доста по тихи) повдигача трака с по малка честота. Вариатора тралка по глухо (както се определя като малко дизелче и равномерно). Ако са лагери на вала много вероятно е да са биелните по принцип шума от лагерите на вала е металичести силен и още нещо по което се познава при натоварване на двигателя (примерно при потегляне с малко газ за да може да се чуе шума от мотора) ако е разбит лагера започва да трака по силно и отчетливо.
                        Ремонта на повдигачите е скъп повдигачите са по 20 лв бройката най лошото е че трудно се определя кой повдигач трака така че се сменят всичките 16 бр
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Леле това беше цяла симфония от Бетовен. Егати описанието аз не бих могъл да се ориентирам. Предлагам да пуснете и аудио файлове.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #14
                            Аз се чудя тия работи ловят ли се на диагностика или не /осебоно разни биели например/
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Един приятел си купи алфа 156 с подобен шум, като си мислехме, че са повдигачи. Стигнахме до софия и по едно време шума стана много по-силен. Закарахме я на майстор и се оказа колянов вал. Резултата: 2400 лв за ремонт.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X